Nu există produse adăugate.

Inregistreaza-te sau intra in cont pentru a vedea si modifica comenzile si informatiile personale.

Termenul de livrare:

Termenul de livrare este intervalul de timp între momentul în care comanda este acceptată de către vânzător și momentul în care produsele sau serviciile devin disponibile în punctele de ridicare ale vânzătorului. Există două tipuri de livrare de care se va ține cont:

a) Termenul de livrare în punctele de ridicare ale Bucătării Modulare:

Pentru produsele aflate în stocul SICOREX, termenul de livrare este de 2-10 zile lucrătoare.
Pentru produsele care sunt în stocul furnizorului sau la comandă, termenul de livrare este de maxim 120 de zile lucrătoare.
b) Termenul de livrare la destinația dorită de client:

Acesta se calculează ca fiind suma termenilor specificați la punctul a) pentru fiecare caz în parte (disponibilitate în stoc sau la comandă), la care se adaugă perioada de timp necesară pentru ca furnizorul terț profesionist solicitat de către client să efectueze livrarea. Intervalul de timp al acestei livrări este asumat de către client în momentul în care solicită SICOREX să faciliteze serviciul de livrare prin intermediul unui terț.

Termenele de livrare pot fi modificate unilateral de către vânzător în cazul în care acestea sunt afectate de întârzieri în transport cauzate de situații din afara controlului vânzătorului, de deciziile producătorilor sau de intervenția autorităților. Termenele de livrare sunt comunicate individual pentru fiecare comandă.

Cu toate acestea, termenele de livrare pot fi modificate unilateral de către vânzător în cazul în care acestea sunt afectate de întârzieri în transport cauzate de situații din afara controlului vânzătorului, de deciziile producătorilor sau de intervenția autorităților în procesul de transport, verificare, taxare sau livrare.

În cazul în care vânzătorul primește informații eronate legate de facturare sau amânarea termenului de livrare stabilit de către cumpărător, vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără a fi considerată o încălcare a acestuia.

În cât timp se livrează produsele?
Pe baza istoricului de livrari, estimarea aproximativa de livrare oriunde in Romania prin terti profesionisti pentru produsele aflate în stoc, după confirmarea comenzii, este:
- 3-5 zile lucrătoare pentru produsele nevoluminoase;
- 5-10 zile lucratoare pentru produsele voluminoase (canapele, coltare, saltele, paturi, dulapuri, s.a.);
- pentru restul produselor, termenul de livrare este stabilit în momentul confirmării comenzii, variaza in functie de produs intre 30 si 120 de zile calendaristice (20 - 90 de zile lucratoare).
În cazul modificării termenului de livrare, veți fi informat atât telefonic cât și prin e-mail.
Livrarea/Receptia Produselor
Cum poate clientul intra in posesia produselor comandate.
Modalitatea standard prin care clientul poate intra in posesia produselor comandate de pe www.bucatariimodulo.ro este cea de ridicare de catre client a comenzii din punctele de ridicare SICOREX indicate pe site.

Ca exceptie de la aceasta regula, clientul poate opta pentru a i se livra comanda la o adresa indicata de el in comanda, dar SICOREX poate face aceasta doar daca Clientul opteaza sa solicite un tert profesionist care sa ridice produsele comandate din depozitul SICOREX.
Livrarea la alta adresa se poate face doar printr-un tert-curier SICOREX propunand profesionistii, dar alegerea unei alte variante decat cea standard oferita de catre SICOREX va fi a Clientului, asa ca responsabilitatea pe produsele din comanda, din momentul ridicarii comenzii de catre tertul profesionist va fi doar a Clientului.
În ceea ce privește cheltuielile de transport, ca regulă generală:

Clientul suportă cheltuielile de transport.
În caz de returnare a comenzii, costul transportului (de la Client) rămâne în sarcina clientului, conform prevederilor articolului 10 din Ordonanța de Urgență 130/2000, care specifică că consumatorul nu poate denunța unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepția cazurilor în care părțile au convenit altfel.
Clientul înțelege că livrarea comenzii face parte dintr-un contract auxiliar de servicii pe care îl poate solicita, iar acest contract auxiliar presupune costuri care cad în sarcina clientului.
Este important de menționat că profesionistul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de profesionist, conform articolului 13, alineatul (3) din Ordonanța de Urgență 34/2014.

În ceea ce privește modalitatea de livrare, dacă clientul optează să nu ridice comanda din punctele de ridicare ale vânzătorului, livrarea se poate realiza în cel mai apropiat punct de adresa de livrare specificată de către client în formularul de comandă. Aceasta poate fi accesibilă prin intermediul mijlocului de transport al livratorului terț profesionist. Vânzătorul poate facilita modalitatea de livrare prin intermediul unei firme de curierat. Cu excepția, livrarea se poate face, când este posibil, și de către echipele de livrare ale SICOREX.

Locul livrarii este cel mai apropiat loc de adresa de livrare specificata de client unde se poate ajunge cu un mijloc de transport auto. Livrarea se va considera efectuata langa masina de livrare, responsabilitatea transportului de la masina in locuinta revenindu-i Cumparatorului. Livratorul nu poate asigura transportul pana in locuinta, rolul lui este de a ajuta la descarcarea produsului din mijlocul de transport, fara a face vreo alta activitate de livrare manuala. Clientul este singurul responsabil de manevrarea produsului de la mijlocul de transport al livratorului pana la locul unde vrea sa duca produsul din comanda cat si la masina celui care ridica produsul in cazul Returului, cand SICOREX ii faciliteaza colaborarea cu un tert profesionist.