Nu există produse adăugate.

Inregistreaza-te sau intra in cont pentru a vedea si modifica comenzile si informatiile personale.

Returul 


Poate clientul solicita returnarea cheltuielilor de livrare initiala cand face retur produsului?
Nu,  deoarece modalitatea standard de livrare oferita de SICOREX este in punctele de ridicare SICOREX si nu la adresa Clientului, aceasta facandu-se eventual printr-un tert profesionist iar acest tip de contract nu poate fi reziliat de catre Client. Conform art. 10 din OG 130/2000, consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: „contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 10 zile lucratoare prevazut la art. 7 aliniat 1’ precum si art. 13 alin (3) din OUG 34/2014 : „fara a aduce atingere alin. (1), profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist”.

Returul se poate face doar însoţit de factura produsului, certificatul de garanţie si etichetele originale de produs. Lipsa uneia din acestea poate determina Vanzatorul sa refuze returul. Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost recepţionate de cumpărător, să nu fie utilizate sau montate. Daca nu sunt indeplinite conditiile de mai sus SICOREX va respinge receptia produsului.

În cazul promoţiilor în care s-au oferit produse gratuite, returul se acceptă astfel:

- În condiţiile în care se returnează si cadoul primit;
- În condiţiile în care din valoarea comenzii se va scădea valoarea cadoului primit (dacă acel cadou nu poate fi returnat de către client din diverse motive).

 Puteţi să vă retrageţi din contract printr-o declaraţie neechivocă, utilizând ca metoda de transmitere a solicitarii e-mailul, neacceptandu-se un alt mod de comunicare. Returnarea produsului poate fi efectuată prin următoarele metode: retunare in Depozitul Logistic efectuata de catre client sau returnare prin același serviciu de curierat ce v-a livrat produsul, la solicitarea si pe responsabilitatea dumneavoastra in ceea ce priveste timpul de retur si eventualele deteriorari ale produsului intre momentul predarii catre curier si receptia returului de catre SICOREX

IMPORTANT: Perioada de retur de 14 zile calendaristice stabilită de legiuitor nu reprezinta o perioada de folosire a produsului, așa că acesta NU POATE FI UTILIZAT!
Pașii de urmat pentru returnarea unui produs:
- Trebuie sa va asigurati ca sunteti in perioada legala de retur - 14 zile calendaristice din momentul in care ati receptionat produsul;
- Aduceti produsul in Depozitul Logistic SICOREX sau solicitati SICOREX accesul la un tert profesionist care sa faca acest lucru in locul dumneavoastra, procedand astfel:
- Sunati la SICOREX, la 0730427956, si ne transmiteti că vreti să returnati produsul, apoi dati si email
- Ambalati produsul într-o manieră similara modului în care l-ati primit, astfel încât să fie livrat în condiţii optime, protejat de lovituri. În cazul saltelelor/prosoapelor/textilelor de utilizare personala, acestea trebuie să fie în ambalajul original, nedesfăcut. Vom refuza să primim produsul înapoi dacă acesta ajunge neambalat sau ambalat necorespunzător și a fost deteriorat din acest motiv!
- Fotografiati produsul ambalat și ne transmiteti doar pe email imaginile care confirmă ca produsul este pregătit pentru ridicare de către curier. SICOREX va contacta curierul agreat de dumneavoastra și va va transmite AWB-ul de ridicare al produsului returnat cat si datele de contact ale livratorului. La data și la ora fixată împreună cu reprezentantul firmei de curierat, trebuie să aveti produsul în faţa porţii/clădirii în care locuiti (în cel mai apropiat loc unde curierul poate ajunge cu vehiculul de transport). Atentie, e obligatia Clientului sa aduca produsul pana la masina si sa ajute curierul sa il urce in masina, acest mod de retur fiind doar alegerea Clientului.
- Completati și adaugati în colet formularul de retur: Date returnare: Adresa : Brașov, Depozitul Logistic SICOREX , Str. Nucului, nr. 28, Adresa de mail: comenzi@bucatariimodulo.ro, Telefon: 0730427956, Program de lucru: Luni-Vineri: 08:00-18:00. Puteti alege un alt produs la schimb sau puteţi solicita returnarea banilor.

Dacă optati pentru primirea banilor înapoi, aceștia se pot returna astfel:
- Dacă plata a fost ramburs la curier, se returnează într-un cont bancar deschis de cel pe numele caruia este comanda. Prin exceptie se poate trimite si in alt cont la solicitarea scrisa a celui care a dat comanda. Trebuie să trimiteti un e-mail pe adresa: comenzi@bucatariimodulo.ro unde să precizati contul bancar și numele titularului de cont.
- Dacă plata a fost efectuată online cu cardul sau online cu card bancar în rate fără dobândă, banii se returnează în același cont din care aţi efectuat plata.
- Dacă ajungeti la sediul nostru pentru a returna produsul, returnarea banilor se va face în contul comunicat; 
- Clientul este de acord ca netrimiterea fotografiilor cu reperul/produsul neconform ambalat intr-o maniera similara modului in care a fost receptionat, intr-un termen de cel mult 3 zile calendaristice de la data stabilirii de comun acord a modalitatii de solutionare, duce la anularea solicitarii de returnare si inchiderea sesizarii pe motiv de necolaborare. Daca se mai incadreaza in termenul legal de solutionare, va putea face o noua sesizare care se va supune acelorasi reguli ca mai sus. Fotografiile trebuie trimise la adresa de email comenzi@bucatariimodulo.ro Acest termen de maxim 3 zile este necesar pentru solutionarea sesizarii in termenul cel mai scurt posibil, conform intelegerii dintre parti.

Menţionăm că în cazul în care suma este returnată în contul bancar din care s-a efectuat plata, contul ar putea fi debitat cu întarziere, care poate varia în funcţie de bancă (între 2 și 5 zile lucrătoare). Suma înapoiată cât și condiţiile de returnare nu includ alte servicii (ex. transportul iniţial).
Produsul va fi returnat împreună cu o copie de pe factura de achiziţie și certificatul de garanţie în original (în cazul în care pe certificat sunt mai multe produse, se va returna o copie de pe acesta) .

Produsele primite defecte sau cu informaţii inexacte afișate de site/transmise de www.bucatariimodulo.ro:

În eventualitatea în care produsul achiziţionat prezintă vicii de fabricaţie sau este listat pe site cu informaţii inexacte/se ofera informatii inexacte, acesta va fi înlocuit in cel mai scurt timp cu un produs nou, identic sau similar, cu condiţia notificării în scris a SICOREX imediat dupa receptia produsului (in aceeasi zi).
În cazul în care nu este posibila înlocuirea bunului cu un altul, se va returna produsul de catre Cumparator si Vanzatorul va rambursa contravaloarea bunului.

Inlocuirea rapida a unui produs cu defectiuni sau care nu corespunde caracteristicilor de pe site este valabila doar in situatia in care produsul este in stocul SICOREX iar clientul opteaza pentru varianta standard de punere a produsului la dispozitie de catre SICOREX, respectiv, ridicarea produsului de catre client din punctele de ridicare SICOREX. Daca produsul nu este in stoc, clientul poate opta pentru a astepta un produs nou, cu un termen de asteptare similar unei comenzi noi, acesta fiindu-i livrat dupa ce a returnat produsul reclamat, sau il poate returna si solicita contravaloarea acestuia sau il poate repara si vanzatorul sa ii plateasca reparatia sub forma de reducere oferita la produs, dupa ce anterior s-au inteles asupra contravalorii reparatiei.

*In cazul in care clientul refuza fara motiv real receptia primei comenzi, urmatoarele comenzi ii vor fi livrate doar cu achitarea in avans a intregii valori a comenzii si a costurilor de livrare / manipulare.
II. Conditii generale pentru returul produselor
Exceptii de la dreptul de retragere din contract si Rambursarea banilor
 Exceptie fac produsele de mobilier care au fost montate sau coletele desfacute/desigilate, produsele personalizate/aduse la comanda, dupa specificatiile cerute de catre client. Va fi considerat produs adus la comanda orice produs care nu se afla in stocul SICOREX la momentul comenzii clientului. Produsele care nu pot fi returnate din motive de igienă, comercializate fără ambalaj sau desigilate din ambalajul original (ex. cuverturi, articole de lenjerie și așternuturi, perdele și draperii, prosoape de baie și de bucătărie, perne de scaun, halate și papuci, covorașe de baie, mănuși de baie, perdea de duș, perie toaletă, pilote, perne, saltele, protecții de saltea, covoare);


În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 zile de la data solicitării returului, sub beneficiul recepției cantitative și calitative a returului, prin aceeași metodă de plată. Dupa evaluarea stadiului in care a ajuns produsul se va decide rambursarea sumei integrale sau partiale in caz de afectare a produsului din vina clientului. 
Suma va putea fi rambursata dupa cum urmeaza:

- Pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
- Pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/Transfer/Card bancar -> prin virament bancar;
- Pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second–hand sau ii vom reexpedia produsului, pe cheltuiala acestuia. (art. 14, punctul 3/OUG 34).
In momentul predarii produsului catre echipa de verificare a retururilor din Depozitul Logistic, se completeaza un proces verbal prin care partile consemneaza starea produsului si eventualele deficiente aparute.

Daca produsul este in starea de la livrare, atunci procesul verbal mentioneaza asta si pe baza lui se ramburseaza suma in contul clientului.

Daca livrarea se face prin curier, se va consemna la Vanzator, in prezenta curierului, starea in care a ajuns produsul si se va urma, dupa caz, procedura de returnare a sumei, returnandu-i-se in integralitate sau partial suma platita pe produs.

Avand in vedere ca SICOREX ofera ca modalitate standard de livrare doar livrarea in punctele de ridicare SICOREX si ca livrarea prin curier se face doar la solicitarea clientului fiind parte a unui contract auxiliar cu un tert, Clientul va intelege ca:

- costul transportului si responsabilitatea timpilor de livrare si a eventualelor deteriorari la transport sunt in sarcina sa, SICOREX doar facilitand accesul la un astfel de serviciu de curierat. Astfel, in orice situatie care presupune necesitatea unui retur, este responsabilitatea clientului sa aduca produsul la depozitul SICOREX si eventual sa il ridice din depozitul SICOREX la finalizarea reclamatiei, asumandu-si in integralitate si eventualele deteriorari ale produsului intamplate intre locuinta si depozit, atat pe tur cat si pe retur;

- termenul de rezolvare a reclamatiilor curge din momentul ajungerii produsului la locul de livrare-receptie acceptat ca standard, adica la depozitul SICOREX deoarece nu se poate rezolva o reclamatie in absenta unei evaluari facute de un profesionist SICOREX.

Model de formular de retragere

Prezentul formular se transmite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.

Catre [ aici se introduce Numele, Adresa postala si daca este cazul numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale SC SICOREX SRL];
Va informez / Va informam ( * ) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra ( * ) din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse ( * ) / prestarea urmatoarelor servicii ( * ) Comandate la data ( * ) / primite la data ( * )
Numele consumatorului (consumatorilor)
Adresa consumatorului (consumatorilor)
Semnatura consumatorului (consumatorilor) (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie )
Data
Garantie si Service
garantiile sunt de doua feluri, garantii legale si garantii comerciale; garantiile legale sunt cele prevazute in legislatia romaneasca iar cele comerciale sunt garantii suplimentare pe care un Vanzator le poate da, cu conditia sa nu afecteze in vreun fel garantiile legale. Garanțiile comerciale SICOREX nu afectează garanția legală privind conformitatea produsului, conform legii 449/2003.
Exemplu: garantia de retur in 14 zile pentru produsele achizitionate online, fara explicatii, este un drept acordat de legiuitor, exceptie fiind produsele personalizate/aduse la comanda. Prelungirea acestui termen este o garantie comerciala pe care si-o asuma Producatorul sau Vanzatorul.

Vânzătorul garantează conformitatea bunurilor achiziționate și se angajează să aducă produsele la conformitate în cazul apariției unor vicii ascunse. Acesta declarață pe propria răspundere că produsele comercializate sunt sigure, nu pun în pericol viața, sănătatea și securitatea muncii, nu au un impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu legislația aplicabilă.

Vânzătorul se obligă să livreze produsul conform descrierii din site. Un produs este considerat neconform dacă nu corespunde caracteristicilor descrise pe site. Răspunderea Vânzătorului se angajează în cazul în care lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani de la data livrării, iar Clientul informează Vânzătorul în acest interval.

În cazul în care, la livrare, se constată o lipsă de conformitate a unui produs din factură, Clientul are dreptul de a solicita:

Repararea produsului într-un interval rezonabil.
Înlocuirea produsului cu un altul conform.
În cazul în care repararea sau înlocuirea nu sunt posibile, Clientul are dreptul de a solicita o reducere corespunzătoare a prețului sau returnarea produsului și rambursarea sumelor plătite pentru acesta.
Clientul este obligat să anunțe lipsa din colet a unei componente înainte de a începe montajul și să păstreze etichetele și conținutul coletului în starea în care le-a primit în vederea verificării și înlocuirii. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere pentru execuția și consecințele serviciilor de manipulare, transport, montaj și instalare efectuate de terți, în cazul în care produsul a fost deteriorat sau nu au fost respectate instrucțiunile producătorului.

De asemenea, Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele utilizării sau întreținerii greșite a produselor, care au survenit ca urmare a nerespectării instrucțiunilor producătorului. Nu se consideră lipsă de conformitate dacă Clientul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă la momentul încheierii facturii.

Clientul înțelege că produsele realizate din materiale naturale precum pielea, lemnul masiv, furnirul nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuanțelor de culoare pe diferite suprafețe și a particularităților aparente pe material.

Vânzătorul oferă o garanție pentru produse în funcție de categoria acestora, iar garanția intră în vigoare de la data primirii produselor de către Client. Dacă deficiențele constatate nu sunt imputabile Clientului, Vânzătorul își asumă responsabilitatea pentru repararea sau înlocuirea produsului, suportând costurile aferente.

Clientul înțelege că după efectuarea recepției și livrării, nu mai poate invoca deficiențe cantitative sau deficiențe pe care, în mod rezonabil, nu le putea observa la momentul recepției. Orice deteriorare a produselor sau a componentelor ulterior recepției, cum ar fi spargerea produselor sau componentelor din sticlă sau zgârierea produselor, este în întregime responsabilitatea Clientului.

Ruperea sau deformarea produselor în timpul utilizării, ca rezultat al utilizării necorespunzătoare sau a nerespectării instrucțiunilor producătorului, nu pot fi invocate ca motive de solicitare de reparare sau înlocuire în cadrul garanției.
Strict interzise pentru produsele din toate categoriile:

- dezambalarea produselor cu utilizarea de obiecte tăioase sau dure;
- tăierea sau zgârierea materialelor;
- frecarea de alte suprafețe sau frecarea cu soluții de curățare abrazive; -amplasarea produselor în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum și în medii cu variații de temperatură;
- așezarea produsului lângă surse de căldură la mai putin de 1m;
- utilizarea produselor de curățare care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool dezhidratarea pielii (fără hidratare pielea se usucă și crapă); udarea produselor (Curățarea se va face cu o cârpă ușor umezită într-o soluție de apă cu săpun -50% apă, 50% săpun lichid pH neutru, apoi se sterge imediat cu o cârpă uscată);
- împingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat);
- roluirea, îndoirea sau curbarea saltelelor la transport și manipulare;
- folosirea mobilierului în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat.